دنیای صفرویک

دنیای صفرویک

آرشیو مطالب
دنیای صفرویک

دنیای صفرویک

آرشیو مطالب

چرا بعضی از بازیها روی آندروید نصب میشود ولی اجرا نمیشود با این که نگارش آنها با گوشی سازگار است؟

اجرای یک بازی تنها وابسته به نسخه سیستمعامل نیست بلکه قسمت بزرگ اجرا شدن صحیح یک بازی مربوط به امکانات سختافزاری گوشی میشود. برای مثال کمبود حافظه Ram و یا نداشتن بعضی از تراشههای گرافیکی میتواند دلیلی برای 

اجرا نشدن یک بازی باشد. همین طور اگر حافظه Ram شما کافی باشد اما در موقع اجرای بازی توسط سایر برنامههای در حال اجرا اشغال شده باشد، باز هم ممکن است بازی اجرا نشود.

نظرات 116 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام
من بازیtop farmرو گوشیم ریختم و بازی میکردم وقتی که ارتقاش دادم نصب شود وبارش کرد اما نمیتونم بازی کنم مدل گوشیم huawei g6

امیرعباس یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:09 ب.ظ

من نمیدونم وقتی بازی یا چیزی نصب میکنم توتبلت نصب نمیشه تبلتم اندرویده جواب میخام:کسل شدم

مطمئنا یا حافظه کافی نداره یا ورژن اندروید با برنامه نصبی نمیخونه

سارا سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام میش کمکم کنید تازه گوشی خریدم مدل گوشیم y530 هستش
اما بازی میریزم اجرا نمیکنه.. صفحه اول بازی میاد بعد چند ثانیه سیاه میشه
نمیدونم باید چیکار کنم ..موقع خریدن ندادم برنامه بریزه
ایا بنامه احتیاج داره ؟؟؟
میشه به ایمیلم جواب رو بدید

مهدی چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام من بازی temple run2 رو رو تبلتم نصب کردم ولی اجرا نمیشه و فضای خالی هم دارم باید چی کار کنم ممنون.(tab asus)

عرفان چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:42 ب.ظ

من تبلتم ایسوس است یه بازی ریختم روش باز نمیکنه اندرویدمم 4.4.2 لطفا راه حلی بگید.

علی چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:14 ق.ظ

چرا باز گادوس(godus)اجرا نمی شود موقع لودینگ گیر کرده و بالا نمی آید خیلی های دیگر هم نظر دادند برای آنها اجرا نمی شود.

mojin دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:28 ق.ظ

سلام من تبلتم لنوا میخوام کلشو نصب کنم نصب میشه ولی اجرا نمیشه با اینکه قبلا اجرا میشد حافظه تبلتمم زیاده خواهشا کمکم کنید

آیدین دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:51 ب.ظ

من بازی shadow fight.300 reis your glory رو ریختم و نصب کردم ولی وقتی توی بازیمیرم خود له خود از بازی ببیرون میاد.

Mohammmad شنبه 7 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:20 ق.ظ

سلام من تبلتم ایسوس است و هرکاری میکنم بازی کلش اف هیرو نصب نمیشه چند تا بازی دیگه هم هست همش مینویسه نصب نشد لطفا راهنمایی کنید

پیام سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:36 ب.ظ

داداش من ویکتور فول رو رو گوشیم نصب کردم ولی باز نشد و نوشت متوقف شده ... مدل گوشیم سامسونگ اس5 اصل...

پیام چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:13 ب.ظ

آقا وکتور فول رو نصب میکنم نصب میشه ولی بالا نمیاره...خواهشا بگین...گوشیم اس5 اصل اندروید5...جان مادرت بگو

هایده پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:41 ق.ظ

من بازی warlings را روی نصب اش که میزنم مینوسد که بازی نصب نشد ویا بازی های دیگر بعضی هاشم موقع اجرا مینویسد بازی متوقف شد یا مثل بازی پلنگ صورتی اجرا میشود ولی دوباره بسته میشود...
مشکل این سه مورد چیست؟؟؟
گوشیم j5 است گلگسی جی فایو هم جا کافی داره هم رمش بالاست و هم نسخه اندرویدش بالا 5 است مشکل چیست؟؟؟

shayan پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:42 ب.ظ

حافظه دارم ورژنم بالاست

HAMED پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:37 ب.ظ

سلام من بازی تیکن3 ریختم تو گوشیم چرا ارور میده ک نصب نمیشه
مدل گوشیم نوت4

محمد شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام من بازی خروس جنگی را تا همین دیشب داشتم گوشیم را رسیت کردم بعد تا میزنم روش میگه متوقف شده بروز رسانی هم نکردم

Omid شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:28 ق.ظ

سلام دوست گرامی
من بازی فیفا15 رو روی گوشیم نصب و تمامی مراحل نصب رو بادقت انجام دادم حالا بازی باز میشه و بعداز اینکه مراحل اولیه رو رد میکنم تا بره تو بازی قطع میشه..انتخاب تیم میکنم و چیدمان میچینم وتا میخوام پلی بشه قطع میشه

امیر جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام گوشی من g4 هستش قبلا که اندرویدش 5 بود بازی کال اف دیوتی تیم اعتصاب براحتی اجرا میشد الان که به اندروید6 اپدیتش کردم همین که بازی رو میخوام باز کنم میپره بیرون

death angel سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام من بازی soccer stars رو ریختم و نصب کردم ولی وقتی باز میکنم بعد از چند ثانیه بازی خودکار بسته میشه دلیلش چیه گوشیمم huawei y600 مرسی

death angel سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام من بازی soccer stars رو ریختم و نصب کردم ولی وقتی باز میکنم بعد از چند ثانیه بازی خودکار بسته میشه دلیلش چیه گوشیمم huawei y600 مرسی

محمد دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام
خوب هستید انشاالله؟
میخواستم بدونم که ممکنه برنامه هایی که ورژنشون خیلی قدیمیه و روی اندروید5 به بالا اجرا نمیشن رو اجرا کرد؟
مثلا یه بازی pes 2012 برای اندروید هست که
خیلی وقته برای اندروید ساختن خب اونموقع هم اندروید بیشتراز4ورژن نداشت
برای همین ورژن 5 اندروید که خیلی بالاتره این بازی رو نمیتونه اجرا کنه
حالا میشه کاری کرد که همچین بازی هایی اجرا بشن؟

Amin شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:57 ب.ظ

من بازی assassins creed identity را گرفتم به انروید گوشیم میخور ولی میگه برنامه نصب نشد گوشیمم samsung j7 هست ولی روی تبلتتم که ورژنش از گوشین پایین تر و اشغالی تر هست میاد البته فای ل apk رو میگم

mohammad یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:30 ب.ظ

من تبلتم samsung galaxy tab s2 رم گرافیکیش 3 هستش ولی بازی pes2012 باز نمی شود چرا

سیدعلی پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام من گوشیم هواوی جی 8 هست ولی بعضی از بازی ها مثل فوتبال رو باز نمیکنه

ghader یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام من اسفالت هشت نصب کردم میرم تو گیم کرش میشه ب بیرون و پیغام نات ساپورتتد میاد یا همون پشتیبانی نمیشود من یکو پنجاه گیگ خرجش کردم کمک کنین حل بشه بای

Pouya دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:20 ق.ظ

سلام من بازی پی اس2015رو گوشیم نصب کردم نصب شد اما حالا باز نمیشه مشکلش چیه مدل گوشیLG. G3. با تشکر

ssse سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:34 ق.ظ

سلام.من گوشیم اندروید شیش هستش هر بازی دیتا داری رو که نصب میکنم اجرا نمیشه همون اول استپ میشه.چیکار کنم ؟

مشکل در نصب هر اپلیکیشن یا بازی به خاطر کمبود حافظه داخلی، ورژن اندروید،پایین بودن رم هست و مشکل دیگه ای باعث عدم نصب نمیشه این موارد رو بررسی کنید

فهیمه دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:05 ب.ظ

:خواب:

سعید یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 04:38 ب.ظ http://www.saeed ehsany.com

گوشی من y530 است ولی بعضی از برنامه ها رو باز نمیکند تو رو خدا جوابش رو بدین جه حوری میشه درست بشه

دلایل زیادمی میتونه داشته باشه
-ورژن اندروید
-حافظه داخلی گوشی
چک کنید

سینا پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:51 ب.ظ

اقامن تبلت لنوو دارم مدلA3300 وقتی بازی My Little Ponyدیتا دان میشه دیگه نمیاره چیکار کنم کمکم کنید

با ف ل تر ش کن چک کنید

سارا جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:37 ق.ظ

تورو خدا جواب بدین.من یه بازی به نامgng glory zimbie داشتم تا چند ر وزپیش اجرا می شد.ولی امروز هر چقد میرم تو ب نامه تا قسمت فیلمش میاره اون لادینگش هم ر میشه ولی میپره بی ون.تازه وقتی میپره بیرون صداش هست.برنامه هم که میبندم بازم هست.حتی اگه برنامه رو هم پاک کنم بازم هست.باید حتما شات داون بشه.چی کا کنم .توروخدا بگید.خیلی بازیه قشنگ و توپیه.

زمان اجرای برنامه برنامه هایی که رم رو اشغال کردند رو از تو پرسه سی پی یو ببندیدوچک کنید

محمدرضا جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:57 ق.ظ http://mohamdiron0947@gmail.com

سلام من گوشیم سامسونگ j1 هستش و بازی زامبی علیه گیاهان رو نصب کردم اما میرم تو بازی میگه متوقف شده است برای چی این اتفاق بیفته . من خیلی بازی ها رو دوست داشتم ولی نتوانستم بازی کنم

دلایل زیادمی میتونه داشته باشه
-ورژن اندروید
-حافظه داخلی گوشی
چک کنید

arvin یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:15 ق.ظ

سلام من بازی اسفالت 8 و مورن کمبت فیفا 16 و و بازی های دیگه را نصب می زنه بعد نصب علامت ضرب در میاد نصب نمی کند

امیر حسین سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:02 ب.ظ

بعزی از بازی ها باز نمی کن مسلن هی تاکسی نسوی از بازی که باز را باز مکند وبسته میشود

علی عباس شنبه 10 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 11:15 ق.ظ

من برنامه ی هی تاکسی را نصب کردم ولی باز نمی کند مشگل از کجاست مدل گوشی سامسونگ GT7362

جککگکگ یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 04:34 ب.ظ

کیمی کاشی جمعه 23 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:34 ق.ظ

بازی هی تاکسی نصب کردم ولی باز نمیکنه تبلت مدل اسمارت SW 701

سعید شنبه 24 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 11:41 ب.ظ

چرا پلی استیشین 2 تصویر گیر میکنه

سلام
دستگاه نیاز به سرویس داره اگه برای همه بازی ها اینطوریه
معمولا مموری رو در بیارید درست میشه

مینا جمعه 28 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام.من چند باره بازی گیاهان علیه زامبیها رو نصب میکنم ولی اجرا نمیشه.میشه راهنمایی کنین.گوشیم Houwie honor5x

محمد چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام با عرض ادب از شما یه کمک میخوام.من بازی lego my city 2 را از ایران اپس نصب کردم ولی وقتی داخلش شدم تو تصوریرش میموند طوری که آدم نمیتونست بفهمه که داره بارگذاری میشه یا تو هنگه. خواهشا بگین مشکل از کجاست؟ تبلتم galexy note 8 Samsung حافظه کافی هم دارم

محمد چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 11:12 ق.ظ

120مگ صرف دانلودش کردم ترو خدا جوابمو بدین

ناشناس شنبه 6 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام من گوشیمy511ولی بعضی از بازیارو جواب نمیده میپره بیرون کمکم کنین

ارمین یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 06:41 ب.ظ

گوشی من هواویp9liteو اندرویدش ۶ و رم اش۴ گیگ و حافظه داخلی ۱۶گیگ و کارت sdهم ۱۶ وقتی دارم pes2012رو نصب میکنم و وقتی میخوام باز کنم از برنامه بیرون میاد و اجراش نمیکنه مشکل از چیه؟

محبوبه جمعه 12 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام
بازی فارم ویل 2 اپدیت کردم نصب شد ولی بازی لود نمیشه رو 0% مونده
لطفا راهنمایی کنید..

مشخصات دستگاه رو ذکر کنید لطفا

سعید عابدینی چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام بازی موتوری برای من نصب میشه ولی باز نمیکنه

الینا چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1395 ساعت 12:59 ب.ظ

من یکی از بازی های گوشیمو اپدیت کردم ولی الان باز نمیشه چیکار کنم؟؟

حذف آپدیت و دوباره آپدیت کنید

ali سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1395 ساعت 07:17 ق.ظ

سلام من گوشیم سامسونگ J3proهست بازی خروس جنگی نصب کردم ولی رو گوشیم اجرا نمیشه باید چیکار کنم

سلام
برای نصب نشدن بازی یا اپ روی گوشی ها دلایل زیادی هست که باید
- رم بررسی بشه برای وجود حافظه کافی
-ورژن دستکاه با ورژن مورد نظر برای نصب همخوانی داشته باشه
-نسبت به روت بودن و لازمه مورد نسبی نسبت به این مورد اطمینان حاصل کنید
-اینکه ممکنه نیاز به آپدیت بخشی از اپلیکیشن های موجود باشه هم ممکنه دلیل بشه
-اینکه نرم افزار بعد از نصب نیاز به ارتباط به اینترنت داشته باشه و اینترنت داخلی پورت مربوطه رو بلاک کرده باشه و ارور هایی دریافت که منطقی به نظر نمیره با ای پی کشورهای دیگه باید تست بشه این زمانی هم مفیده که ممکنه اون شرکت ای پی های ایران رو مسدود کرده باشه و معمولا در این مواقع ارور هایی دریافت میشه که منطقی نیست
-اپلیکیشنی روی دستگاه در حال اجراست که لازمه برای نصب اپلیکیشن یا برنامه فعلی کارش متوقف بشه
به دلیل اینکه این دلایل معمولا توسط کاربر نمیتونه کامل بررسی بشه بای این مشکل به خدمات تعمیراتی مراجعه شود

Sotvan mohamad شنبه 25 دی‌ماه سال 1395 ساعت 07:57 ب.ظ

... سلام داداش.اقا من گوشیم s 7 ولی هر بازی ک دیتاش بالای ۳۰۰ مگ هستش نصب نمیشه مشگل چیه؟

سلام
برای نصب نشدن بازی یا اپ روی گوشی ها دلایل زیادی هست که باید
- رم بررسی بشه برای وجود حافظه کافی
-ورژن دستکاه با ورژن مورد نظر برای نصب همخوانی داشته باشه
-نسبت به روت بودن و لازمه مورد نسبی نسبت به این مورد اطمینان حاصل کنید
-اینکه ممکنه نیاز به آپدیت بخشی از اپلیکیشن های موجود باشه هم ممکنه دلیل بشه
-اینکه نرم افزار بعد از نصب نیاز به ارتباط به اینترنت داشته باشه و اینترنت داخلی پورت مربوطه رو بلاک کرده باشه و ارور هایی دریافت که منطقی به نظر نمیره با ای پی کشورهای دیگه باید تست بشه این زمانی هم مفیده که ممکنه اون شرکت ای پی های ایران رو مسدود کرده باشه و معمولا در این مواقع ارور هایی دریافت میشه که منطقی نیست
-اپلیکیشنی روی دستگاه در حال اجراست که لازمه برای نصب اپلیکیشن یا برنامه فعلی کارش متوقف بشه
به دلیل اینکه این دلایل معمولا توسط کاربر نمیتونه کامل بررسی بشه بای این مشکل به خدمات تعمیراتی مراجعه شود

Mostafa شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 11:02 ق.ظ

گوشیم p9 lite هواوی هستش اندروید 6 و رم 2 که 1گیگ از رم ازاده، بازی Zombie Castaways را اجرا نمیکنه دلیلش چیه؟

سلام
برای نصب نشدن بازی یا اپ روی گوشی ها دلایل زیادی هست که باید
- رم بررسی بشه برای وجود حافظه کافی
-ورژن دستکاه با ورژن مورد نظر برای نصب همخوانی داشته باشه
-نسبت به روت بودن و لازمه مورد نسبی نسبت به این مورد اطمینان حاصل کنید
-اینکه ممکنه نیاز به آپدیت بخشی از اپلیکیشن های موجود باشه هم ممکنه دلیل بشه
-اینکه نرم افزار بعد از نصب نیاز به ارتباط به اینترنت داشته باشه و اینترنت داخلی پورت مربوطه رو بلاک کرده باشه و ارور هایی دریافت که منطقی به نظر نمیره با ای پی کشورهای دیگه باید تست بشه این زمانی هم مفیده که ممکنه اون شرکت ای پی های ایران رو مسدود کرده باشه و معمولا در این مواقع ارور هایی دریافت میشه که منطقی نیست
-اپلیکیشنی روی دستگاه در حال اجراست که لازمه برای نصب اپلیکیشن یا برنامه فعلی کارش متوقف بشه
به دلیل اینکه این دلایل معمولا توسط کاربر نمیتونه کامل بررسی بشه بای این مشکل به خدمات تعمیراتی مراجعه شود

amir سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 04:56 ب.ظ

من برنامه ی گیم هکر با روت رو نصب کردم ولی بالا نمی اورد

سلام
برای نصب نشدن بازی یا اپ روی گوشی ها دلایل زیادی هست که باید
- رم بررسی بشه برای وجود حافظه کافی
-ورژن دستکاه با ورژن مورد نظر برای نصب همخوانی داشته باشه
-نسبت به روت بودن و لازمه مورد نسبی نسبت به این مورد اطمینان حاصل کنید
-اینکه ممکنه نیاز به آپدیت بخشی از اپلیکیشن های موجود باشه هم ممکنه دلیل بشه
-اینکه نرم افزار بعد از نصب نیاز به ارتباط به اینترنت داشته باشه و اینترنت داخلی پورت مربوطه رو بلاک کرده باشه و ارور هایی دریافت که منطقی به نظر نمیره با ای پی کشورهای دیگه باید تست بشه این زمانی هم مفیده که ممکنه اون شرکت ای پی های ایران رو مسدود کرده باشه و معمولا در این مواقع ارور هایی دریافت میشه که منطقی نیست
-اپلیکیشنی روی دستگاه در حال اجراست که لازمه برای نصب اپلیکیشن یا برنامه فعلی کارش متوقف بشه
به دلیل اینکه این دلایل معمولا توسط کاربر نمیتونه کامل بررسی بشه بای این مشکل به خدمات تعمیراتی مراجعه شود

عماد جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 10:33 ب.ظ

گوشی من Huawei y530 است اما بیشتر بازی ها روی ان نصب نمیشه
و این خیلی منو اذیت میکنه

لطفا راه حل

سلام
برای نصب نشدن بازی یا اپ روی گوشی ها دلایل زیادی هست که باید
- رم بررسی بشه برای وجود حافظه کافی
-ورژن دستکاه با ورژن مورد نظر برای نصب همخوانی داشته باشه
-نسبت به روت بودن و لازمه مورد نسبی نسبت به این مورد اطمینان حاصل کنید
-اینکه ممکنه نیاز به آپدیت بخشی از اپلیکیشن های موجود باشه هم ممکنه دلیل بشه
-اینکه نرم افزار بعد از نصب نیاز به ارتباط به اینترنت داشته باشه و اینترنت داخلی پورت مربوطه رو بلاک کرده باشه و ارور هایی دریافت که منطقی به نظر نمیره با ای پی کشورهای دیگه باید تست بشه این زمانی هم مفیده که ممکنه اون شرکت ای پی های ایران رو مسدود کرده باشه و معمولا در این مواقع ارور هایی دریافت میشه که منطقی نیست
-اپلیکیشنی روی دستگاه در حال اجراست که لازمه برای نصب اپلیکیشن یا برنامه فعلی کارش متوقف بشه
به دلیل اینکه این دلایل معمولا توسط کاربر نمیتونه کامل بررسی بشه بای این مشکل به خدمات تعمیراتی مراجعه شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد