دنیای صفرویک

دنیای صفرویک

آرشیو مطالب
دنیای صفرویک

دنیای صفرویک

آرشیو مطالب

چاپگر خطای USB Device Not Recognized

 من یک چاپگر Hp LaserJet P1005 دارم وقتی که ویندوز را عوض کردم و میخواستم آن را 

نصب کنم خطای USB Device Not Recognized را میدهد. کابل را هم عوض کردم اما باز هم مشکل حل نشد. لطفا راهنمایی کنید.

مراحل گفته شده در ذیل را دنبال کنید، مشکل حل خواهد شد. در RUN تایپ کنید Devmgmt.msc و سپس تایید کنید. عالمت + کنار UniversalSerialBusControllers را بزنید. روی یکی از USB Root Hubها راست کلیک کرده و گزینه Properties را بزنید. 

روی تب Power Management کلیک کنید و تیک Allow the .دبرداری را computer to turn off this device to save powerاین مراحل را برای بقیه )3 تا USB Root Hub )6ها انجام دهید. از  کنید کلیک Scan For Hardware Changes روی Action منویتا مراحل شناسایی دستگاههای USB دوباره تکرار شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد