دنیای صفرویک

دنیای صفرویک

آرشیو مطالب
دنیای صفرویک

دنیای صفرویک

آرشیو مطالب

بررسی مشکل هارد و نصب نشدن ویندوز

ﺑــﺮﺍﻱ ﺗﺴــﺖ ﻧﺮﻡ ﺍﻓــﺰﺍﺭﻱ ﻫــﺎﺭﺩ ﺧــﻮﺩ ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻧﻴﺪ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑــﻪ ﻳﻚ ﺳﻴﺴـﺘﻢ ﺩﻳﮕﺮ ﻭﺻﻞ ﻛﻨﻴـﺪ. ﺍﻣﺎ ﺭﺍﻩ ﺣﻞ  ﺳــﺎﺩﻩ ﺗﺮ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻫﺎﺭﺩ ﺩﺳــﺘﮕﺎﻩ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻳﻚ ﻭﻳﻨﺪﻭﺯLive  ﻳــﺎ ﻳﻚ ﻟﻴﻨﻮﻛــﺲLive  ﺑـﺎﻻ ﺑﻴﺎﻭﺭﻳﺪ ﻭ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﺮﺭﺳــﻲ ﻛﻨﻴــﺪ ﻭ ﺑﺒﻴﻨﻴـﺪ ﻣﺸـﻜﻠﻲ ﺩﺍﺭﺩ ﻳﺎ ﺧﻴﺮ ﺩﺭ ﻣﺮﺍﺣــﻞ ﻧﺼﺐ، ﻟﻴﻨﻮﻛﺲ ﻫﺎﺭﺩ ﺷـﻤﺎ ﺭﺍ ﭼﻚ ﻣﻲ ﻛﻨﺪ ﺍﮔــﺮ ﻣﺸـﻜﻠﻲ ﻧﺪﺍﺷـﺖ ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻧﻴــﺪ ﺑـﺎ ﻳﻚ ﺳــﻲ ﺩﻱ ﻭﻳﻨــﺪﻭﺯ ﺩﻳﮕــﺮ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺗﺴـﺖ ﻛﻨﻴﺪ.ﻣﻨﻈﻮﺭﺍﺯﺳــﻲ ﺩﻱ ﻻﻳـﻮ، ﺳﻴﺴــﺘﻢ ﻫﺎﻱ  ﻋﺎﻣﻠﻲ ﺍﺳــﺖ ﻛﻪ ﺷــﻤﺎ ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻧﻴﺪ ﺁﻧﻬــﺎ ﺭﺍ ﺑـﺪﻭﻥ ﻧﺼــﺐ ﻓﻘــﻂ ﺭﻭﻱ ﺭﻡ ﺑــﺎﻻ ﺑﻴﺎﻭﺭﻳﺪ ﻭ  ﺗﺴـﺖ ﻛﻨﻴﺪ ﻳﺎ ﻣﻮﻗﺖ ﺑﺮﺍﻱ ﺗﺴﺖ ﺩﺳــﺘﮕﺎﻩ ﺧﻮﺩ ﺍﺯ ﺁﻥ استفاده کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام
وقتی میخوام ویندوز نصب کنم اگه 10 نصب کنم، در مرحله advance option پیام مبنی بر نداشتن توانایی برای نصب ویندوز را نمایش میدهد و اگر ویندوز 7 نصب کنم تا 40 درصد نصب پیش رفته و بعد از آن ادامه نمیدهد و گیر میکند. به نظر شما مشکل چیست؟
ضمنا بر روی لپ تاپ اینکار را انجام میدهم.

سلام
-حجم درایو راه انداز
-مشکل دی وی دی یا دی وی دی رام
-نوسانات برق ناشی از باتری معیوب

رضا فیاضی یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 09:53 ب.ظ http://trty.ir/work-wih-us/work-with-us-in-translates

سلام و خسته نباشید
من لپ تاپم، asus s550 هست، جطور می تونم، هم لینوکس و هم ویندوز رو همزمان روش نصب کنم؟
ممنونم

سلام
در حالت معمولی هم مشکلی نداره و میتونید نصب کنید اما با نصب VMware راحت تر میتونین اینکارو انجام بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد